Session coopNonce:
Session coopCodeVerifier:
LoggedIn: False
JUBILÆUMSTILBUD:
FÅ 300 KR. I VELKOMSTBONUS
Du får også 10 % bonus - hver måned!
- Gratis oprettelse
- Ingen binding
- Ingen gebyrer
- 50 GB data
-
SoMe
15timer/dag -
Musik
FRItimer/dag -
Surf
FRItimer/dag -
Streaming
10timer/uge
- 100 GB data
-
SoMe
FRItimer/dag -
Musik
FRItimer/dag -
Surf
FRItimer/dag -
Streaming
20timer/uge
- FRI GB data
-
SoMe
FRItimer/dag -
Musik
FRItimer/dag -
Surf
FRItimer/dag -
Streaming
FRItimer/uge
Vi bruger Få Danmarks bedste netværk fra TDC NET
Spørgsmål og betingelser
- Sådan får du din Coop bonus
Din bonus overføres helt automatisk til din Coop-medlemskonto. Bonus er rigtige penge, som du kan bruge til at betale med i Coops butikker eller på coop.dk.
Din bonus overføres hver eneste måned, så længe du har abonnement hos eesy og er Coop-medlem, og kan ses på din Coop-medlemskonto senest ved udgangen af den efterfølgende måned. Din første bonus indsættes på din Coop-medlems-konto måneden efter, at du har haft din første automatiske betaling til eesy.
Er du allerede eesy-kunde og gerne vil have Coop bonus, skal du bare ringe til os på 7070 3333, så tilføjer vi dit Coop-medlemsnummer til dit abonnement. Så får du 10 % bonus hver måned. Det er eesy.
Spørgsmål & kontakt
Har du spørgsmål til priser og produkter, kan du fange eesy på: 70 70 33 33 (hverdage mellem 8-16). Har du spørgsmål vedrørende bonus, kan du kontakte Coop Medlemsservice på: 43 86 20 20 (hverdage mellem 9-18).
- Abonnement med bonus
Du får som standard 10 % i bonus hver måned på dit mobilabonnement og tilkøb såsom: op til tre datadelingskort og ekstra GB. Det er muligt at tilkøbe op til 5 abonnementer pr. Coop-medlemsnummer.
Roaming og forbrug, udover hvad der er inkluderet i abonnementet, er ikke bonusgivende. Der gives ikke bonus bagudrettet. Og aftalen gælder kun til privat forbrug og til din egen husstand.
- ICCID ? find dit simkortnummer
Når du køber et mobilabonnement hos eesy, kan du vælge at beholde dit mobilnummer.
Vælg muligheden ?Jeg vil beholde mit nummer?, når du køber et mobilabonnement. Så flytter vi dit mobilnummer fra dit gamle teleselskab. Vi klarer det hele, så du blot kan læne dig tilbage. Du skal altså ikke opsige dit nummer eller mobilabonnement selv hos dit gamle selskab.
For at vi kan flytte dit telefonnummer til eesy, skal vi bruge dit simkortnummer, også kaldet ICCID.
Nummeret er trykt direkte på simkortet, men bare rolig, du behøver ikke at tage dit simkort ud af telefonen. Måden du finder ICCID på, afhænger af din mobil. Se herunder, hvordan du gør på din telefon.
iPhone: find simkortnummeret på iPhone
- Gå til indstillinger
- Gå til Generelt
- Gå til Om
- Scroll ned til ICCID. Talrækken her er nummeret på dit simkort.
Android: find simkortnummeret på Android
Android-telefoner som Samsung Galaxy, Huawei osv. har forskellig opsætning. Det er forskelligt fra model til model, hvordan du finder simkortnummeret. Fælles for alle Android-telefoner er, at du kan finde nummeret ved at installere denne app: SIM Reader, som viser information om simkortet, herunder ICCID.
På nogle Android-telefoner kan du også finde nummeret under "Om telefonen", men det gælder ikke alle modeller.
På simkortet
Du kan altid finde simkortnummeret/ICCID på selve simkortet. Nummeret er trykt bag på kortet, som du kan se, når du tager simkortet ud af din telefon.
Hvad er ICC eller ICCID?
ICC eller ICCID er et særligt simkortnummer, som hører sammen med dit personlige mobilabonnement. Det er et såkaldt sim-id, som identificerer dit simkort.
- Nummerflytning
Nummerflytning til nyt mobilselskab
Når du køber mobilabonnement hos eesy, kan du beholde dit mobilnummer.
Hvis du ønsker at beholde dit nummer, så klarer vi det for dig. Vi flytter dit mobilnummer fra dit nuværende mobilselskab til eesy. Det er vigtigt, at du ikke opsiger dit nummer hos dit nuværende selskab. Hvis du opsiger nummeret, kan vi ikke flytte det over til eesy.
Har du allerede opsagt dit nummer? Så skal du kontakte dit nuværende teleselskab og få dem til at annullere din opsigelse. Når det er gjort, har vi sammen mulighed for at flytte dit nummer til eesy.
Guide: sådan flytter du dit nummer til eesy
Når du har valgt dit mobilabonnement, skal du taste det nummer du gerne vil beholde og dit simkortnummer/ICCID. Du finder simkortnummeret bag på simkortet (eller på telefonen, det er nemmest at google sig til, da det afhænger af, hvilken telefon du har).
Når du har klikket på Godkend og betal, får du en ordrebekræftelse fra os på mail. Nu er din nummerflytning i gang. Så snart vi får svar fra dit nuværende teleselskab, modtager du en mail fra os med oplysninger om, hvornår du flytter til eesy.
Hvad er nummerportering?
Nummerportering er det samme som nummerflytning, som er en tjeneste, hvor du får flyttet dit telefonnummer fra et teleselskab til et andet teleselskab.
Det er altid dit nye mobilselskab, der flytter dit nummer. Du skal ikke selv opsige dit nummer eller mobilabonnement, når du vil have dit nummer flyttet med over til et nyt teleselskab.
- Hvad er automatisk betaling
Hvad er automatisk betaling?
Med automatisk betaling gør vi det eesy for dig at betale dit mobilabonnement, og det forbrug du har, som ikke er inkluderet i dit mobilabonnement. Hver den 1. i måneden trækkes betalingen for dit mobilabonnement fra dit betalingskort. Det sker helt automatisk, så du roligt kan læne dig tilbage.
Hvis du som ny kunde starter op med dit eesy mobilabonnement midt i måneden, trækker vi på aktiveringsdatoen et beløb tilsvarende de dage, der er tilbage i måneden. Du bliver fremadrettet opkrævet hver d. 1. i måneden.
Automatisk tilmelding af automatisk betaling
Når du køber et eesy mobilabonnement, tilmeldes du helt automatisk, automatisk betaling. Det er eesy. Skulle du på et tidspunkt få et nyt betalingskort, skal du opdatere dine betalingskortoplysninger på Mit Login.
Ekstra forbrug ud over dit abonnement
Hvis der sker en automatisk betaling i løbet af en måned, skyldes det som regel, at du har haft forbrug udover det, dit mobilabonnement indeholder. Det kan fx være indholdstakserede sms'er eller opkald til/fra udlandet.
Indholdstakserede tjenester er en betegnelse for en vare eller ydelse, du køber via sms. Det kan fx være en togbillet, busbillet, et mobilspil, en donation, en sms-afstemning, tilmelding i en konkurrence eller lign. Beløbet afhænger af den enkelte ydelse.
Du er som udgangspunkt tilmeldt en spærring for indholdstakserede tjenester, men man kan let ophæve spærringen på Mit login.
- Brug dit mobilabonnement i udlandet
Følg de vigtige råd, når du rejser. Så bliver ferien fri for besvær og uheldige overraskelser på din mobilregning.
Se priser for alle lande her.
Undersøg dit mobilabonnement, inden du rejser
Det er en rigtig god idé at tjekke dit mobilabonnement og services, inden du rejser ud af landet. Ellers kan du måske ikke bruge din telefon til opkald, sms og data på ferien.
EU-roaming: billigere priser i EU-lande
Med et eesy mobilabonnement kan du bruge din mobil præcis som i Danmark, når du opholder dig i disse 36 EU- og EØS-lande:
Belgien, Bulgarien, Cypern (græsk), England, Estland, Finland, Frankrig, Gibraltar, Grækenland, Holland, Irland, Island, Italien, Kroatien, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Malta, Nordirland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, San Marino, Schweiz, Skotland, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn, Østrig, Wales.
Hver måned kan du bruge en bestemt del af din data i EU-lande.
Hvad sker der, hvis jeg bruger al min EU-data?
Når du har brugt henholdsvis 80 og 100 % af din EU-data, får du en sms fra os. Du kan også holde øje med dit forbrug på Mit Login.
Hvis du bruger 100 % af din EU-data, lukker vi ikke for din adgang til at kunne bruge mere. Men nu afregner vi forbrugstakseret, i stedet for før, hvor din mobildata var inkluderet i dit mobilabonnement. Det betyder, at du betaler for ekstra EU-data pr. GB.
Ekstra EU-data ud over den mængde, du allerede har inkluderet i dit mobilabonnement, koster 3,1 øre pr. MB.
Når du har brugt for 450 kr. data, sørger vi for, at du ikke kan bruge mere, og du skal selv aktivt acceptere at bruge yderligere data. Du er nemlig tilmeldt et såkaldt dataloft, som sikrer, at dit forbrug ikke løber løbsk. Vi har ikke mulighed for at tilbyde et højere eller lavere dataloft end 450 kr. da det er EU-reguleret.
Kan jeg få ekstra EU-data?
Din EU-datamængde er bestemt ud fra din månedlige mobilabonnementspris. Hvis du vælger et større mobilabonnement, får du typisk mere EU-data.
Hvis du køber et større mobilabonnement, træder ændringen i kraft med det samme.
Skal du bo i udlandet i længere tid?
Så anbefaler vi dig at købe et mobilabonnement i det pågældende land. Også selv om det er et EU-land, hvor du normalt kan bruge EU-roaming. Ellers risikerer du at blive takseret for alt forbrug, du har brugt under dit udlandsophold. Flytter du til et EU-land, skal du nemlig være opmærksom på EU's ?Fair Use Policy?.
EU?s ?Fair Use Policy?
EU har defineret en såkaldt ?Fair Use Policy?, der betyder, at hvis et mobilabonnement over en længere periode hovedsageligt bliver benyttet i udlandet, er udbyderen af mobilabonnementet berettiget til at opkræve EU-takst for alt forbrug foretaget i EU. Der er tale om en periode på 4 måneder.
Hvad er udlandstelefoni?
Udlandstelefoni er en service, der gør, at du kan ringe fra din mobil i udlandet. Prisen afhænger af, om du rejser i et EU-land eller uden for EU. Du er automatisk tilmeldt udlandstelefoni, så du kan ringe til udlandet. Hvis du ikke ønsker den service, kan du framelde den på Mit Login under Service. Det er gratis at være tilmeldt servicen.
Jeg kan ikke ringe op
Brug landekoder, når I ringer til hinanden på ferien. Tast 0045 inden det danske telefonnummer, du ringer op til.
Pas på færger, små stater og mellemlandinger
Pas på, når du bruger EU-roaming, udlandstelefoni og data. Hvis du sejler med færge i internationalt farvand, fx Bornholmerfærgen eller en færge i Italien, kan teleselskabernes master ikke nå dig. Her bruger du satellittelefoni, som har en dyrere pris.
Slå mobildata og dataroaming fra eller sæt din mobiltelefon på flytilstand, hvis du vil undgå høje priser.
Se priser for satellittelefoni her.
Pas på med Monaco og andre små stater
Pas på, når du besøger en stat inde i et EU-land, som ikke er med i EU, fx Monaco i Frankrig.
Slå evt. dataroaming fra i din telefons indstillinger, så du ikke bliver takseret for data, når du rejser ind i et ikke-EU-land.
Vælg netværksoperatør manuelt og undgå store regninger
Vær opmærksom på, at din mobiltelefon ikke tilkobler sig et netværk, der ikke er inkluderet i roamingaftalen for det EU-land, du rejser i. Vælg netværksoperatør manuelt, så du undgår en større regning. Det gør du i din telefons netværksindstillinger.
Pas på, når du mellemlander i et ikke EU-land
Når du bruger EU-roaming, så hold øje, hvis du mellemlander i et ikke-EU-land. Det kan blive meget dyrt. Du kan risikere at bruge for op til 450 kr. udlandsdata med det samme, du slår flytilstand fra på din mobiltelefon.
Dataloft på 450 kr. er din sikkerhed
Når du har brugt for 450 kr. data i udlandet, slukker vi for dit forbrug. Så det ikke løber løbsk. Du skal selv aktivt acceptere at bruge mere data.
Koster det penge at modtage opkald fra udlandet i Danmark?
Det koster ikke penge for dig at modtage opkald fra udlandet. Den person, der ringer til dig fra England, Grønland, Thailand, Schweiz eller et andet land betaler for opkald, sms, mms osv.
Hvis du modtager opkald i udlandet på din mobil fra en telefon i Danmark
Personen i Danmark betaler den danske samtalepris for at ringe til en dansk mobiltelefon i Danmark. Du betaler udlandsprisen i det pågældende land for at modtage opkald fra Danmark. Hvis du er i et EU-land og bruger EU-roaming, svarer det til at ringe til hinanden i Danmark.
Jeg vil ringe til udlandet fra Danmark
Opkald til udlandet fra Danmark er ikke inkluderet i vores mobilabonnementer. Du betaler pr. minut, både når du ringer til et nummer i eller uden for EU. Det samme gælder for sms og mms. Se priser for opkald til udlandet.