HJÆLPEN ER LIGE
VED HÅNDEN
Download eesy-appen og få hjælp,
når det passer dig.
It's that eesy
- Få øjeblikkelig hjælp
- Få hjælp døgnet rundt
- Chat med os
Få hjælp i appen 24/7
Vores digitale assistent er tilgængelig døgnet rundt. Det betyder, at du kan få hjælp, uanset hvor du vil, når du vil.
Chat med en medarbejder fra 8-16
Chat med en medarbejder alle hverdage 8-16
Har du brug for personlig assistance, kan du chatte med en medarbejder alle hverdage fra 8-16.
Har du brug for hjælp
til at
bestille et nyt abonnement?
Få hjælp herOfte stillede spørgsmål
Log ind i appen eller selvbetjeningen, gå til "Betaling" og vælg "Skift betaling". Her kan du tilmelde betalingskort og skifte betalingsmetode.
Du kan se, hvad vi trækker penge for under "Forbrug" i appen eller selvbetjeningen. Og ellers kan du altid spørge vores digitale assistent, som kan svare på de fleste spørgsmål angående betalinger.
Når du har bestilt et abonnement, holder vi dig løbende informeret om nummerflytningen via mail. Vi kontakter dit nuværende selskab for at flytte dit nummer, og når de har bekræftet datoen, kan du se den i eesy-appen eller selvbetjeningen.
Du kan altid få hjælp i eesy-
appen eller logge ind på
selvbetjeningen, hvor vi sidder
klar til at chatte med dig
Log ind via selvbetjeningen
Her kan du se alt om dit abonnement.
Tjek dit forbrug, tilpas dit abonnement og chat med os.
Tyverispærring
Har du mistet din telefon, skal du spærre dit simkort.
For at spærre dit simkort, skal du logge ind i eesy-appen eller selvbetjeningen. Når du er logget ind, kan du spærre simkortet direkte på forsiden. Alternativt kan du ringe til 70 15 70 10, og så sender vi et nyt simkort.
Klagevejledning
Hvis du ønsker at klage, vil vi meget gerne hjælpe dig.
Læs hvordan du gør i vores klagevejledning.